dissabte, 26 de maig del 2012

Sandvitxs i sandvitxs

En una recent visita a la bonica ciutat de Girona, amb motiu de la sempre recomanable exposicio Temps de Flors, vaig voler demanar el que a València és un sandvitx mixte i a Catalunya un bikini, però com no recordava aquest segon terme vaig demanar pels tipus de sandvitx que tenien. En l'apartat sandvitx n'hi havia diversos però no apareixia el bikini, així que vaig demanar un sandvitx vegetal. El bikini el vaig trobar després als entrepans calents.

Quan em varen portar el vegetal vaig quedar sorpresa del tamany del sandvitx, ja que jo volia una cosa més menuda, però he de reconèixer que estava ben preparat, fet amb pa de motlle gran, amb productes bon i ben repartit. Pel que vaig vore després en altres llocs, els sandvitxs es solen fer amb pa de motlle més gran que a València, inclús els poden anomenar "americans", en referència al tamany gran del pa, com als Estats Units. Així, el sandvitx deixa de ser una cosa lleugereta sino tan completa com un entrepà fet i dret.

Personalment vos recomane aquest sandvitx, del Restaurant Garbí de Girona, que em vaig trobar sense esperar-m'ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada